jaghardysmeli.blogg.se

2018-09-07
23:18:47

Slänger in ett hej!


Hej hjärtan!
Jag hoppas att allt är bra med er, det var länge sen jag var in här och skrev. Det har hunnit hänt en hel del sen sist, en del väldigt jobbiga saker och en hel del väldigt underbara saker. Tagit körkort, skaffat hund och lite annat. Jag ska berätta lite mer i kommande inlägg.

Bland annat har jag tagit mig ifrån förskolan och fått ett nytt jobb, och jobbar numera på Mio. Det är verkligen roligt och det känns väldigt bra! 
Som ni som följt med ett tag vet trivdes jag inte på förskolan, mycket på grund av min dysmeli och " olikhet"
Vill ni att jag skriver mer om hur jag känner inför allt kring det nya jobbet, med dysmelin i åtanke? Berätta för mig om så är fallet!

Jag måste tala om för er hur mysigt, hur glad och smickrad jag blir när ni hör av er eller när ni kommer fram och känner igen mig från bloggen. Det är så roligt att se er som läser! 
Jag ska försöka skriva några inlägg här framöver så fortsätt att kika in, som jag med glädje ser att ni gjort trots min frånvaro. 
Kramar på er! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: